{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

«منتظر ظهوریم، اما زندگیمون هیچ نشونه‌ای از انتظار نداره.

«منتظر ظهوریم، اما زندگیمون هیچ نشونه‌ای از انتظار نداره. اگه امام زمان فردا بیاد، حاضریم؟ یا فقط عادت کردیم بگیم "اللهم عجل لولیک الفرج"؟»

#تلنگر
دیدگاه ها (۰)

السلام علی المهدی عج

قرائت دعای سلامتی امام زمان(عج) توسط حضرت آیت‌الله شهید امام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط