{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این حجم از تنهایی واقعا بی سابقس...😅

این حجم از تنهایی واقعا بی سابقس...😅
تا حالا انقد تک و تنها نشده بودم
دیدگاه ها (۱۴)

کاش بعضی آدما گاهی مثل دورهمی، میپرسیدن چیزی هست بخوای بگی و...

sir boy

دیدی میگن جهانم زنگ زده ...منظورشون دقیقا اینه😀

شب خوش...

تا حالا انقد آسمونو ناناس ندیده بودم🥺

تا حالا به این حجم از بد بختی نرسیده بودم که بشینم پست های خ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط