{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ناموصا فاز ننه بزرگم رو نمی‌فهمم دارم گیتار میزنم 😂🤦🏻

ناموصا فاز ننه بزرگم رو نمی‌فهمم دارم گیتار میزنم 😂🤦🏻
میگه نزن شهادته زشته 😐😐😐
دیدگاه ها (۱)

گرسنم شد 😂💕

از اینا 🤤

😐😐😐

عاشق دکو ام ..فاز اینایی که از دکو بدشون میاد رو نمی فهمم😐😐😑...

این سناریو ها حذف شده بودن

سلام 👋🏻 خب دیدم همه اوسی ها سر سحاب دارن جز اوسی منـمنم اومد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط