{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عوااا

عوااا
منی که XNFP هستم و فازم معلوم نی
(اخری)
دیدگاه ها (۱)

اره دیگه🌝💅

واهاییی بچه ها نگم که چقدر خستمم عواا

اره خلاصه مایل به پارت ۲؟

بــله بــله خب خب خب چخبرا؟

خب میخوام آف بزنم معلوم نی کی برگردم بخاطر یکی از دوسام برمی...

بیا نزدیک اگه دلخوری🤦‍♀️

منی که فن هر دوشون هستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط