{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کس دردش را نمیفهمد...

هیچ کس دردش را نمیفهمد...
دیدگاه ها (۱)

سرد که باشی خواستنی تری...

از ادما متنفرم....:'(

چه تفاوتیست میانبودنها و نبودنهایت...؟؟!!

به زیبایی چشمهای پف کرده ازهق هق شبانه...

پر از حرفم اما کسی زبانم را نمیفهمد😢😔

دردش 🥀😥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط