{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از اون حرفا میزنن ینیااااا:|

از اون حرفا میزنن ینیااااا:|
دیدگاه ها (۷)

ینی عاشق دیوونه بازیای مایلیم:))))

#my#life:)

vosh vosh gogolie mn:)

و باز هم سلنا:|نظرتون چیه خودکشی کنم؟-_-

مخصوصا اون فامیلای تومخی که چیزی نمیدونن الکی حرف میزنن

دلم میخواد اون هایی که ادیت بلد نیستن اما میزنن بگیرم بکشم ب...

اسلاید اول:توییت :جونگکوک وقتی دونفر از اعضا بدون اون باهم ح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط