{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خوشبخت ترینم

من خوشبخت ترینم
چون تو زندگیم کسی رو دارم که
دلیل بیدار شدن هر صبحمه
دلیل خنده های رو لبمه
دلیل نفس کشیدنمه ، دلیل آرامشمه
یک کلام : دلیل زنده موندنمه🥰😘💕❣💕
♥️H♥️
دیدگاه ها (۱)

🌼 🌸دخــــــــترونه 🌼 🌸#پٌرُْٖوُِفّٰـــــَِـَِـَِـَِـَِـَِـــ...

-چرا اونو دوست داری؟چرا دوسش دارم ؟ چون دلیل وجودمه ، دلیل ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط