{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هوای مردن

هوای مردن
بیخِ گوشِ من است...
همان جایی که روزی
ردِ نفس های تو بود...!
دیدگاه ها (۱)

بـوسیـدمـت و فهمیـدمجـایـی کنـج لبـانـت، بهشـت ، زنـدانیسـت!

این روزهابیاد آوردنت به طور دلگیری دائمی ست!

یکی خاطراتش را دود می‌‌کندیکی دل تنگی‌هایش را و دیگری خودش ر...

بر روی صندلی خواهم نشست...سیگاری خواهم کشید...به میخ هایی فک...

حضرت عشششق

روز خوب و سرشار از سلامتی و تند درستی برای همه شما میخوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط