{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کسی که پای کامپیوتر نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی..

ای کسی که پای کامپیوتر نسشتی و فکر میکنی که خیلی زرنگی..
اماجمله ای که خوندی نشستی اش غلط بود.
ههههههههههه
دیدی رزنگ نبودی
ای بابا باز هم که اشتباه خوندی کلمه بالا زرنگه نه رزنگ
ای دل غافل ...فارسی بلد نستی بخونی؟!
اخه نخبه کلمه بالا نیستیه نه نستی
دلنبدم فارسی بلد نیستی چرا میخونی؟!!
اه اه اه بابا اون کلمه بالا دلبندمه نه دلنبدم
تو دبیرستان فارسی رو چند می شدی؟!
بابا کلمه بالا فارسیش غلطه.......
چیه؟!.......رفتی ببینی غلطه یا نه
دیدگاه ها (۲)

بانمک

بانمک

بانمک

بانمک

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط