قولی اُحِبُکَ کی تَزیدَ وَسامتی فَبِغَیرِ حُبُکَ لا اَکون
قولی اُحِبُکَ کی تَزیدَ وَسامتی فَبِغَیرِ حُبُکَ لا اَکونُ جَمیلا
- بگو عاشقم هستی تا زیباتر شوم چون بدون عشق تو زیبا نخواهم بود...
- بگو عاشقم هستی تا زیباتر شوم چون بدون عشق تو زیبا نخواهم بود...
- ۳۷۷
- ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط