{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙈 🙈 🙈 🙊 🙊 🙊

🙈 🙈 🙈 🙊 🙊 🙊
دیدگاه ها (۶)

💔 . . . . . .

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوهء . . .

#عاشقانه

بزن گیتار که غم دارمتب دستاشو کم دارمبخون این قصه ی تلخی...ک...

Sorry I don't speak Korean💋

oh no no no no no no no......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط