{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باختم جان دَر هَوایِ او غَلط کَردم غَلط..‌‌.

باختم جان دَر هَوایِ او غَلط کَردم غَلط..‌‌.
دیدگاه ها (۳)

ان شب...فهمیدم ب همین سادگی ادم اسیر میشود و هیچ کاری هم نمی...

لطفا ادامه دهید...

مرسی از همدردیت😂 😑

#بگ_گراند😍 ❤

من در حوالی چشمان تیره ات جان باختم؛️ ٬٬گٔیسواشفتهٔ˓

تنها شروع کردم🚶‍♀تنها گریه کردم🥲تنها باختم💔تنهایی بلند میشم🙌...

غلط کردم.!🤣🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط