{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

احساساتی ک هروز ب گا میره..

احساساتی ک هروز ب گا میره..
دیدگاه ها (۱)

بهم گفت همیشه کنارتم پس الان کجایی...؟

من خوشحال نیستم فقط خوب نقش بازی میکنم..

کاش عشق مثل اسمش بی‌نقص بود...

همه فکر میکنن احمقم ولی برای فریب دادن آدمها باید احمقانه رف...

گوشیم داره به گا میره🗿

F

اخبار سه تفنگدار: دوستاه حوصلم داره به گا میره هوراااااااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط