کسی فرموده بود: ما خدا را می پرستیم
کسی فرموده بود: ما خدا را می پرستیم
ما بیشماریم
ما بت نمی پرستیم
ما بتی به نام خامنه ای را خواهیم شکست.
پاسخ دادیم:
خامنه ای بت نیست
تبری است که خدا دارد با آن بت شرق و غرب را می شکند.
خامنه ای خدا نیست.
ناخدای با خداست.
ما بیشماریم
ما بت نمی پرستیم
ما بتی به نام خامنه ای را خواهیم شکست.
پاسخ دادیم:
خامنه ای بت نیست
تبری است که خدا دارد با آن بت شرق و غرب را می شکند.
خامنه ای خدا نیست.
ناخدای با خداست.
- ۱.۴k
- ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط