{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کی اینو تو گوشیش داره؟

کی اینو تو گوشیش داره؟
دیدگاه ها (۴)

پرچم ویسگون بالاست هر کی داره تو گوشیش کم لطفی نکنه و لایک ک...

کی تو گوشیش داره.من که دارم :)

یکی از طرفدارای پرو پا قرصش

کیا این بازیرو دارن؟

اینو از من به تو نصیت 🀀اونی که داره تموم میشه ماییم، نه غمام...

کی آهنگ اینو داره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط