پنجشنبه است"شاخه گلی
پنجشنبه است"شاخه گلی
بفرستیم برای تموم آنهایی
که دربین مانیستند ولی
"دعاهاشون" هنوز کارگشاست
یادشون همیشه با ماست
روحشون شاد ویادشان گرامی باد
بفرستیم برای تموم آنهایی
که دربین مانیستند ولی
"دعاهاشون" هنوز کارگشاست
یادشون همیشه با ماست
روحشون شاد ویادشان گرامی باد
- ۲.۴k
- ۰۹ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط