مهربون که باشی
مهربون که باشی
همش نگرانی که
کسی ازت ناراحت نشه
ولی تهش این تویی که همش دلت میگیره... 🍃
همش نگرانی که
کسی ازت ناراحت نشه
ولی تهش این تویی که همش دلت میگیره... 🍃
- ۳.۲k
- ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط