{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما شادمان نیستیم فقط آموخته ایم چگونه از رنج ها لذت ببربم

ما شادمان نیستیم فقط آموخته ایم چگونه از رنج ها لذت ببربم👌❤
دیدگاه ها (۱۴۲)

نوروز باستانی رو به همه دوستان شاد باش میگم💟❤💟 #سال_نو_مبارک

یه پسر انقد باید قوی باشه که از پس دوست داشته نشدن بر بیاد

ای خدا تو کاری کن ک آخر سر تو خوشنود باشی و ما رستگار❤ 💞 ❤

.......

مانگران نیستیم ما بیمه شده ایم ❤️💯🇮🇷✊️#الحمدالله🤲

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم ای بی خبر ز مستی و شرب مدام ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط