{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه بزرگی می گفت ....

یه بزرگی می گفت ....
آدما فقط متوجه تغییر
رفتارمون باهاشون میشن!
ولی هیچ وقت ....
متوجه رفتارشون نمیشن
که باعث تغییر ما شد ....
دیدگاه ها (۰)

هههههههه...

ادما حق انتخاب دارن...

...

gina_

طوری که آشنا شدن باهاشون باعث شد زندگیم تغییر کنه

درد باعث تغییر ادم ها میشه؛بعضی ها ساکت میشن,بعضی ها هم سرد🍃...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط