{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نداشت.......

نداشت.......
دیدگاه ها (۱)

ﺧﺪﺍﯾﺎ؛ﻣﻲ ﺷﻮﺩ ﺑﺮﺍﻳﻤﺎﻥ ﺑﺮﻑ ﺑﻔﺮﺳﺘﻲ؟ﺑﺮﻓﻲ ﻛﻪ ﺑﺮﻑ ﺑﺎﺷﺪ،ﺑﺮﻓﻲ ﻛﻪ ﺑﻨﺸ...

زندگی خفم کرد.........

خــدایـا یه سوال!بـقـیـه بـاهـات نسبتی دارن؟

شام امشب لبووووووووجای همگی خالی

مثل‌آن‌مرداب‌غمگینی‌که‌نیلوفر نداشت!حالِ‌من‌بد بود اما هیچ‌ک...

لیاقتشو نداشت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط