{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@leila_g

@leila_g
تگش کنین
دیدگاه ها (۸)

‏شمالی ها یه جمله دارن که میگه‏" تی دلی دردی بَمیرم"‏که تقری...

کاش یکی‌بود که میگفت بیا خونه از من زندگی از توزندگی کن

این قسمت:چایی😂😂😂

یکی بهم گفت " تو دورت شلوغه ولی پاکی "قشنگ‌ترین تعریف بود بر...

تگش کنین

تگش کنین

؟؟؟تگش کنین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط