{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان مدت کمی میخواهم برم از ویسگون..نمدانم چراا...فقط م

دوستان مدت کمی میخواهم برم از ویسگون..نمدانم چراا...فقط میخواهم برومم....میاما دوباره میام جواب همتونو میدم
دیدگاه ها (۵)

حمایت هاتون کم شده قهر کنم؟

گیر افتادم بگید

عزیزکرده ها از ویسگون نرفتم بخدا زودی میام جواب میدم😭#یونگی ...

اگه اینجوری پیش بره منو دوباره تو ویسگون نمیبیند و دیگه جواب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط