آدم که دلش بگیرد،
آدم که دلش بگیرد،
دردش را
به کدام پنجره بگوید
که دهانش
پیش هر غریبه ای باز نشود..،؟!
دردش را
به کدام پنجره بگوید
که دهانش
پیش هر غریبه ای باز نشود..،؟!
- ۷۱۲
- ۱۴ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط