گ
گ
یادته میگفتم مسیر ازاد سازی قدس ، از دم خونت شروع میشه؟
این حرفم رو یادت نره ها
از کوچه پس کوچه های شهرای ایران
شروع ب حذف و قلع و قمع و پاکسازی میکنیم
هرچی سلطنت طلبه ، هرچی تجزیه طلبه ، هرچی اسرائیل دوسته ، هرچی دشمن نظام و انقلابه
اینا اینبار فقط مرگ در انتظارشونه
اصلا فک نکن اینبار اینا بتونن برا محاکمه ب کلانتری و دادگاه و زندان و پاسگاه و بازداشتگاه برسن
نخیر
محاکمه همون کف خیابونه
حکمش هم صادر شده ؛ مرگ
پایان فتنه اکبر میدونی ینی چی؟
پایان فتنه اکبر ینی
تو ایران
هیچ موجود ، جنبنده ، خزنده ، درنده ، چرنده وجود نداشته باشه
که میل ب سازش با دشمن داشته باشه
که میل ب تسلیم داشته باشه
پایان فتنه اکبر تو ایران یعنی مثل یک جامعه انصارالله یمنی
همه یک دست
همه یک نظر
همه واحد
فقط و فقط دنبال ازاد کردن قدس هستن
دو صدایی دیگه وجود نداره
صدای دوم ها ، کشته شدن
نیستن
وجود ندارن
این برعندازای حروم زاده رو
مخصوصا طرفدارای این رضا پهلوی دیوثه زن خراب
اینا از اسرائیلیا و صهیون ها جونور ترن
اینا نباید مرگ راحت داشته باشن
تا دونه آخر اینارو پوست میکنم
لازم باشه فیلمشونم میزارم
منتهی قبلش ، کار مهم تر دارم
اونم رسیدگی به این کودتاچیاست
بعد تعیین تکلیف کردن قضیه مسئولین نفوذی و منافق
حتمی سراغ این بچه قرتیا هم میریم
با اینا حساب تسویه نشده داریم
البته ۹۰ درصد این سطلیا ، از سگ ولگرد ترسو ترن
یادمه قبل قضیه دی ، چندتا ازین کانالا برعنداز تهدید میکردن چنین میکنیم چنان میکنیم
طرف یدونه فیلم از خودش نزاشت ک مشخص بشه تو دی بیرون بوده باشه
ینی یا ایران نیستن ، یا جرات ندارن از خونشون در بشن
فقط پشت تلفن لات بازی در میارن
از اخرم ک سر کلشون باز پیدا شد
داشتن عر عر میزدن و گریه میکردن ک هممون سوسیس شدیم
بالا سرشونم ک میری ، اکثرا زیر ۲۵ سال
اوسگلا ی پلشت سوسیس سوسیس راه انداخته بودن
سوسیس خیلی دوسداری نه؟
ایندفه سوسیس نمیشی
این دفه بسته بندی میشی واسه صادرات
غذای سگ و گربه
جلو اینه بازو رو زانو گذاشتن و میگن حجم رو ببین جون بابا
تو یه فاز و دنیای فانتزی هستن ک کور و کر شدن
تو کانالاشون میگن اینبار مسلح هستیم
دفه ها قبلی چی بودی؟
مسلح بیا بیرون
یجوری سوراخ سوراخ کنیمت ک ابکش برنج بشی
اینارو دارم از قبلش میگم ک بدونی
فردا روز باز ن زر زر کنی و عر عر
نبرد اخرتم دیدیم
دوباره یه نبرد اخر دیگه میخای را بندازی؟
اینبار جر و جرت میکنیم
هیجده دی اقا سید علی بود
اینبار نیست
این جمله اخر یادت باشه
خب ، بیشتر ازین وقتمونو حروم این حرومزاده ها نکنیم
باشه تا وقتش برسه و تو عمل تیکه پاره شدنشون رو ببینیم
بریم سراغ ادامه کارا اصلیمون
هعی....
نماد غیرت و وفا و ادب
یادته میگفتم مسیر ازاد سازی قدس ، از دم خونت شروع میشه؟
این حرفم رو یادت نره ها
از کوچه پس کوچه های شهرای ایران
شروع ب حذف و قلع و قمع و پاکسازی میکنیم
هرچی سلطنت طلبه ، هرچی تجزیه طلبه ، هرچی اسرائیل دوسته ، هرچی دشمن نظام و انقلابه
اینا اینبار فقط مرگ در انتظارشونه
اصلا فک نکن اینبار اینا بتونن برا محاکمه ب کلانتری و دادگاه و زندان و پاسگاه و بازداشتگاه برسن
نخیر
محاکمه همون کف خیابونه
حکمش هم صادر شده ؛ مرگ
پایان فتنه اکبر میدونی ینی چی؟
پایان فتنه اکبر ینی
تو ایران
هیچ موجود ، جنبنده ، خزنده ، درنده ، چرنده وجود نداشته باشه
که میل ب سازش با دشمن داشته باشه
که میل ب تسلیم داشته باشه
پایان فتنه اکبر تو ایران یعنی مثل یک جامعه انصارالله یمنی
همه یک دست
همه یک نظر
همه واحد
فقط و فقط دنبال ازاد کردن قدس هستن
دو صدایی دیگه وجود نداره
صدای دوم ها ، کشته شدن
نیستن
وجود ندارن
این برعندازای حروم زاده رو
مخصوصا طرفدارای این رضا پهلوی دیوثه زن خراب
اینا از اسرائیلیا و صهیون ها جونور ترن
اینا نباید مرگ راحت داشته باشن
تا دونه آخر اینارو پوست میکنم
لازم باشه فیلمشونم میزارم
منتهی قبلش ، کار مهم تر دارم
اونم رسیدگی به این کودتاچیاست
بعد تعیین تکلیف کردن قضیه مسئولین نفوذی و منافق
حتمی سراغ این بچه قرتیا هم میریم
با اینا حساب تسویه نشده داریم
البته ۹۰ درصد این سطلیا ، از سگ ولگرد ترسو ترن
یادمه قبل قضیه دی ، چندتا ازین کانالا برعنداز تهدید میکردن چنین میکنیم چنان میکنیم
طرف یدونه فیلم از خودش نزاشت ک مشخص بشه تو دی بیرون بوده باشه
ینی یا ایران نیستن ، یا جرات ندارن از خونشون در بشن
فقط پشت تلفن لات بازی در میارن
از اخرم ک سر کلشون باز پیدا شد
داشتن عر عر میزدن و گریه میکردن ک هممون سوسیس شدیم
بالا سرشونم ک میری ، اکثرا زیر ۲۵ سال
اوسگلا ی پلشت سوسیس سوسیس راه انداخته بودن
سوسیس خیلی دوسداری نه؟
ایندفه سوسیس نمیشی
این دفه بسته بندی میشی واسه صادرات
غذای سگ و گربه
جلو اینه بازو رو زانو گذاشتن و میگن حجم رو ببین جون بابا
تو یه فاز و دنیای فانتزی هستن ک کور و کر شدن
تو کانالاشون میگن اینبار مسلح هستیم
دفه ها قبلی چی بودی؟
مسلح بیا بیرون
یجوری سوراخ سوراخ کنیمت ک ابکش برنج بشی
اینارو دارم از قبلش میگم ک بدونی
فردا روز باز ن زر زر کنی و عر عر
نبرد اخرتم دیدیم
دوباره یه نبرد اخر دیگه میخای را بندازی؟
اینبار جر و جرت میکنیم
هیجده دی اقا سید علی بود
اینبار نیست
این جمله اخر یادت باشه
خب ، بیشتر ازین وقتمونو حروم این حرومزاده ها نکنیم
باشه تا وقتش برسه و تو عمل تیکه پاره شدنشون رو ببینیم
بریم سراغ ادامه کارا اصلیمون
هعی....
نماد غیرت و وفا و ادب
- ۲۴۳
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط