{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی غم ناکه گریههههه;*( ;*( ;*( ;*(

خیلی غم ناکه گریههههه;*( ;*( ;*( ;*(
دیدگاه ها (۶)

وااای عشقا منومن یه پست میزارم پست بعدیم تا شب باید ۱۵تا ۲۰ت...

اینا عشقای منن زووودد به ترتیب رو بگید با قبل یکم فرق داره ه...

خدا جووووووونم@_@@_@@_@@_@

واییی من غشششش این عکسش عالیه

واقعا این جمله خیلی درد ناکه

واییی گریههههه😭😭😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط