{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره،ازت متنفرم

آره،ازت متنفرم
بااینکه ترکم کردی حتی یه روزم نبوده که فراموشت کرده باشم:(
دیدگاه ها (۳)

همه چیروتوخودم میریزم چون ترجیح میدم غم نابودم کنه تاآدما:)

#WeLoveYouJiminبمیرم برات جیمینم:(همیشه مراقبتیم ازراه دور

سال جدیدبرهمتون مبارک باشه انشاا... همه ی دردهاتون روبه میمو...

حقق

حتی اگه خداهم فراموشت کرده باشه ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط