{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

@Askss

@Askss
یعنی من عاااشق خنده هاتم ....ولی تو برام نمیخندی 😔 😔 😢 💎
دیدگاه ها (۱)

حالا خوبه گوشی منو نگرفتن وگرنه دق میکردم 😂 😂 😂 😂 😂 😲 😲 😲

😂 😂 😂 😄

🙄 🙄 🙄 🙄 🙄

😩 😩 😩 😧

خدایا🗿...بعله دیگه....اینم شانس ما🗿💔یعنی خدا به هر روشی داره...

چویا،حمایت از تو یعنی حتی وقتی بهم فحش می‌دی، بازم کنارت بمو...

تو نمی خواد بغلم کنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط