من اگر عاشقانه می نویسم
من اگر عاشقانه می نویسم
نه عاشقم و نه دلشکسته!
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
فقط تمرین آدم بودن می کنم !
همین..
نه عاشقم و نه دلشکسته!
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بماند...
در این ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها
فقط تمرین آدم بودن می کنم !
همین..
- ۱.۱k
- ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط