{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو

تو
دوست داشتنی ترین
پیچکی هستی
که دلم می خواهد
به دست و پای زندگیم بپیچی
و مدام قد بکشی در لحظه هایم
و حالم را خوب تر کنی...😍 ♥ ️🍃 🌸



🌸 🍃 🍃 🌸
دیدگاه ها (۲)

لبخَندت زندگیِ مَن استزندگی کنبرای مَن جانم‌

معذرت خواهیشکستن غرور نیست... :)نمایش شعوره... ‌

این همه جان در جهان قربان یک جان گفتنت...😍 ♥ ️🍃 🌸 ‍🌸 🍃 🍃 🌸

خوشبختیبال بال میزند بالای سرمانوقتی که تو در آغوشم میخندی ‍

تنفس شروع زندگیستعشق قسمتی از زندگیستاما دوست خوب قلب زندگیس...

یک نفر هست که همیشه هوای بیقراری ام را دارد،یک نفر هست که هی...

my sadness

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط