بازی ایران پرتغال رو دیدی؟
بازی ایران پرتغال رو دیدی؟
حتما الان داری غصه میخوری و داری میگی
🔻 اگه اون توپ آخر طارمی گل شده بود صعود کرده بودیم
🔻 اگه مراکش ۳_۱ اسپانیا رو برده بود صعود کرده بودیم
🔻 اگه پنالتی رو یکم زودتر زده بودیم و وقت بیشتری داشتیم صعود کرده بودیم
🔻 اگه بازی با اسپانیا رو مساوی کرده بودیم صعود کرده بودیم
و اگر و اگرهایی دیگر
حالا این اگر هایی که من میگمو توجه کن یکم دلت آروم میشه
✅ اگه پنالتی رونالدو گل میشد الان باخته بودیم و چه بسا ۲ تا خورده بودیم شاید شیرازه تیم از هم می پاشید و گل های بیشتری میخوردیم مثلا با ۴ تا گل می باختیم
✅ اگه پنالتی انصاری فر گل نمی شد باخته بودیم
✅ اگر بازی با مراکش اون بنده خدا گل به خودی نمی زد، و امشبم پنالتی رونالدو گل میشد کلا ۱ امتیاز داشتیم
✅ اگر رونالدو شب خوبش بود مثل شبی که به اسپانیا ۳ تا زد به ماهم سه تا می زد چقدر بد میشد
اگر و اگرهایی دیگر که نتیجه خیلی بدتر از الان میشد
الان با ۴ امتیاز از گروه مرگ کنار رفتیم،
قهرمان آفریقا رو بردیم،
باقهرمان اروپا مساوی کردیم
به قهرمان جهان هم خیلی نزدیک باختیم
تو زندگی هم هر وقت داشتی حسرت میخوردی و هی اگر اگر میکردی برای خودت اگر هایی رو مثال بزن که وضعیت خیلی بدتر می شد، و خداروشکر کن که اون اگر های بد اتفاق نیفتاد
بجای اینکه بگی
اگر تصادف نکرده بودم ماشینم سالم بود و از قیمتش کم نمی شد و انقدر اسیر تعمیرگاه نبودم
بگو اگر تو این تصادف خدای نکرده اتفاق جانی برای کسی میفتاد چقدر سخت بود، خدایا شکرت،که بلا به ماشینم خورد
اگر دید ما به زندگی عوض بشه خیلی کمتر غصه میخوریم
خلاصه میگن "تخم اگر رو کاشتن در نیومد"
✍ حسین دارابی
عالیییی بودند با اینکه اصلا فوتبالی نیستم خیلی به وجد اومدم و لذت بردم 👌 👌 👌 🌸 🌸 🌸 🌸
حتما الان داری غصه میخوری و داری میگی
🔻 اگه اون توپ آخر طارمی گل شده بود صعود کرده بودیم
🔻 اگه مراکش ۳_۱ اسپانیا رو برده بود صعود کرده بودیم
🔻 اگه پنالتی رو یکم زودتر زده بودیم و وقت بیشتری داشتیم صعود کرده بودیم
🔻 اگه بازی با اسپانیا رو مساوی کرده بودیم صعود کرده بودیم
و اگر و اگرهایی دیگر
حالا این اگر هایی که من میگمو توجه کن یکم دلت آروم میشه
✅ اگه پنالتی رونالدو گل میشد الان باخته بودیم و چه بسا ۲ تا خورده بودیم شاید شیرازه تیم از هم می پاشید و گل های بیشتری میخوردیم مثلا با ۴ تا گل می باختیم
✅ اگه پنالتی انصاری فر گل نمی شد باخته بودیم
✅ اگر بازی با مراکش اون بنده خدا گل به خودی نمی زد، و امشبم پنالتی رونالدو گل میشد کلا ۱ امتیاز داشتیم
✅ اگر رونالدو شب خوبش بود مثل شبی که به اسپانیا ۳ تا زد به ماهم سه تا می زد چقدر بد میشد
اگر و اگرهایی دیگر که نتیجه خیلی بدتر از الان میشد
الان با ۴ امتیاز از گروه مرگ کنار رفتیم،
قهرمان آفریقا رو بردیم،
باقهرمان اروپا مساوی کردیم
به قهرمان جهان هم خیلی نزدیک باختیم
تو زندگی هم هر وقت داشتی حسرت میخوردی و هی اگر اگر میکردی برای خودت اگر هایی رو مثال بزن که وضعیت خیلی بدتر می شد، و خداروشکر کن که اون اگر های بد اتفاق نیفتاد
بجای اینکه بگی
اگر تصادف نکرده بودم ماشینم سالم بود و از قیمتش کم نمی شد و انقدر اسیر تعمیرگاه نبودم
بگو اگر تو این تصادف خدای نکرده اتفاق جانی برای کسی میفتاد چقدر سخت بود، خدایا شکرت،که بلا به ماشینم خورد
اگر دید ما به زندگی عوض بشه خیلی کمتر غصه میخوریم
خلاصه میگن "تخم اگر رو کاشتن در نیومد"
✍ حسین دارابی
عالیییی بودند با اینکه اصلا فوتبالی نیستم خیلی به وجد اومدم و لذت بردم 👌 👌 👌 🌸 🌸 🌸 🌸
- ۴.۹k
- ۰۵ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط