{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قلبم غمگین

قلبم غمگین
دیدگاه ها (۱۳)

ای کاش کسی بود باهش حرف بزنم

زندگیم خلیی سخت

خدایا مثل این گل شادم کن

هیچ وقت ازته دلم نه خندیم

هنوز یک تیکه از قلبم پیش خودت داری...#عشق#غمگین

مثل برد بود باختنقلبم ب تو ...#کلیپ #عاشقانه #کلیپ_عاشقانه #...

برای بچه های میناب🕊️یه گوشه از قلبم همیشه برای معصومیت نگاهت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط