{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در بهار زندگی احساس پیری میکنم اگه دست خط بد بود ببخشید ک

در بهار زندگی احساس پیری میکنم اگه دست خط بد بود ببخشید کلا خوش خط نیستم🤗
دیدگاه ها (۷)

#علی #عشق

#قشنگ

شب های بی کسی.... یهویی اکبر آباد شیراز♥️

ای کاش به اون زمان برمیگشتم اون زمان همه چیزش واقعی بود ❤️

جایزه دتیزنفر سوم@ivansimp ببخشید اگه بد شداحساس ریدن میکنم(...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط