{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخ

رو جلو هنوز راه باز مرد // با همه غمایی که داری باز تو بخند
دردا روی تنم خالکوبین // نمیخوام زندگیت بشه داستان من
دوباره منم و من جلومم در وروردیه // حسم مثل تنهایی ، بعدش شلوغیه
هم خوبه هم بد ، صبور و تکــــ پر // با آدمای دورت اول شوری بد تر
نه قصه بلدی نه اهل قصه ای // نه جنس تقلی نه قسطی زنده ای
پاهات راه میره اما دلت کلیده // اخلاق همیشه روش یکی تلپی ریده
تو دفنی پشت خاکـــــ خاطراتت // دل تنگـــــ پولی بعد خانواده
حرفاتو قورت میدی ، تا شنونده شی // پره حرفی ولی خب میگی بزنم که چی
تا صدای برندت باشه جای بلندتر // فس تلپی توی خونه پا منقل
و لم دادی ، رو همه کبودیات // و زیر لب میگی ، این طعم جوونیاست
دیدگاه ها (۸)

ببینین چه میکنه حاجیمووووون.....

گل پسرم و کفشای ماجستیک جدیدشووووووون........*_-

✘ " شک نکن " دنیا همینه ↯ مرد بودنـ " دَرد " دارد ☜ نامرد ب...

mario vs marco

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط