{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وییییییی جیغغغغغغغغ داشتن دوست نعمته به خدا مخصوصأ کسی که

وییییییی جیغغغغغغغغ داشتن دوست نعمته به خدا مخصوصأ کسی که درکت کنه و مث آجیت باشهヽ(^o^)丿
دلم گرفته بود بدجور با دوستم حرفیدم سبک شدمممممم(乁( ˙ ω˙乁
خخخخخD:
دیوونم خودتونین:|
دیدگاه ها (۱۱)

(∩_∩)

خخخخ مدل جدید^^مرداد و عشقه♥♥

به شمام توصیه میکنم نباشین خخخخخ¯\_(ツ)_/¯

⇡دُخــــــــتــــَــــربـــــــــاشــــــــــیــــــے ⇐♡قَلْ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط