{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

نه خیابونا تقصیر دارن، نه شب‌ها...

نه خیابونا تقصیر دارن، نه شب‌ها...
دلتنگی از جایی شروع میشه که
کسی رو با تمام وجودت دوست داری
و نمی‌تونی کنارش باشی...
دیدگاه ها (۴)

شکر گزاری امروز یادت نره 💜🙏

به کی بگم اخه غم رفتن اونو😔💔

اونطور که دوست داری زندگی کنوی. کوک. آر ام. شوگا. جیهوپ. جین...

ههههه دیگه داره تموم میشه😏سوال:مدرسه رو دوست داری؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط