{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی nazi.khanom 17076401

دیدگاه ها (۴)

دیگه از “میم” مالکیت استفاده نمیکنم !شب بخیر عاقاییش…

-//هَمِہ ی مآ زِندِه ایمـ 😌 -//فَقَد بِخآطِر اینڪِہ 🤔 -//[ ...

#طنز😅#amd_msn11

#طنز #amd_msn11

😡 وضعیت خریداران گندم آمریکا@moje_biseshish | موج ۲۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط