ھمیشــہ از اینڪہ ڪســایے ڪہ دوســشون دارم
ھمیشــہ از اینڪہ ڪســایے ڪہ دوســشون دارم
از دســــت بــــدم، میتــــرســـم
ولــــے بعضـــے وقـــتا
از خـــودم میـــــــپــرســــم ....
ڪــســــے...
هســــت....
ڪــہ از...
از دســــت...
دادن مــــن ....
بتــــــرسه؟¿¿¡¡
از دســــت بــــدم، میتــــرســـم
ولــــے بعضـــے وقـــتا
از خـــودم میـــــــپــرســــم ....
ڪــســــے...
هســــت....
ڪــہ از...
از دســــت...
دادن مــــن ....
بتــــــرسه؟¿¿¡¡
- ۲۲۰
- ۰۶ تیر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط