{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام نه تو خوبی

سلام نه تو خوبی
دیدگاه ها (۰)

واسه چی ؟ تلاش کنم چیزی شده مگه

هیچ شما ؟

قلب سیاه 💔🥲

چرا عذر خواهی ؟

سلام خوبی

🌅 درس ۱ — سلام و احوال‌پرسی▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂▂ 👋 سلام = سلام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط