همزمان با آغاز مذاکرات و سکوت سنگین برخی از مدعیان دیپلما
همزمان با آغاز مذاکرات و سکوت سنگین برخی از مدعیان دیپلماسی در برابر این تهدیدها...
خطاب به تیم مذاکره کننده؛
همین را میخواستید؟!
که دشمن گستاختر شود،
تهدید را از تریبونهایش فریاد بزند،
و عزت یک ملت را نشانه بگیرد؟
مذاکره اگر از موضع اقتدار نباشد،
برای دشمن پیام ضعف دارد؛
و دشمنی که بوی ضعف بشنود،
از تهدید به تحقیر و از تحقیر به زیادهخواهی میرسد.
مردم ایران عزتشان را ارزان به دست نیاوردهاند؛
انتظار دارند نمایندگانشان نیز با همان صلابت،
پاسخ هر تهدیدی را بدهند. 🇮🇷✊🏻
#عزت_ملی
#ایران_قوی
#نه_به_تحقیر
#اقتدار_ملی
#مذاکره_با_عزت
#ایران
#لبیک_یا_خامنه_ای 🇮🇷✌🏻
خطاب به تیم مذاکره کننده؛
همین را میخواستید؟!
که دشمن گستاختر شود،
تهدید را از تریبونهایش فریاد بزند،
و عزت یک ملت را نشانه بگیرد؟
مذاکره اگر از موضع اقتدار نباشد،
برای دشمن پیام ضعف دارد؛
و دشمنی که بوی ضعف بشنود،
از تهدید به تحقیر و از تحقیر به زیادهخواهی میرسد.
مردم ایران عزتشان را ارزان به دست نیاوردهاند؛
انتظار دارند نمایندگانشان نیز با همان صلابت،
پاسخ هر تهدیدی را بدهند. 🇮🇷✊🏻
#عزت_ملی
#ایران_قوی
#نه_به_تحقیر
#اقتدار_ملی
#مذاکره_با_عزت
#ایران
#لبیک_یا_خامنه_ای 🇮🇷✌🏻
- ۱.۶k
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط