{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

البته تو این دوره زمونه برعکسه هااا

البته تو این دوره زمونه برعکسه هااا
دیدگاه ها (۸)

مردم بیکار ماااا

خورشت نینی

...

هاااای. رفتم جام جهانی.

تو این دوره زمونه اگه بخوای با یه دختری آشنا شی اول میگه ماش...

مردم این دوره زمونه چه انتظاری دارن بخدا🥴😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط