در وزارت نفت اتفاقات خوبی افتاده
در وزارت نفت اتفاقات خوبی افتاده
۲۰ میلیارد قرارداد سرمایه گذاری
۸۰ میلیارد تفاهمنامه
رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز
رسیدن درآمدهای نفتی به قبل از تحریم
و ...
اما بخش محسوسش برای مردم حل شدن مساله ناترازی گازه
اینکه وقتی میرسیم به فصل سرما
نیروگاه ها مجبور نباشند مازوت را جایگزین گاز کنند
و این حجم از آلودگی در شهرها وارد ریه مردم نشه
پن: بحث فنی را اطلاع ندارم که مشکل کجاست
ولی میشه با قاطعیت در مورد «اولویت» داشتنش حرف زد، داریم مگه مهمتر از سلامتی مردممون؟
نه یکی و دو نفر
بیش از ۲۰ میلیون نفر در کلانشهرهای آلوده تهران، اصفهان، کرج، اراک، مشهد و تبریز زندگی می کنند
و معلوم نیست هر نفسی که در این هوا می کشند چقدر از عمرشون کم میشه
۲۰ میلیارد قرارداد سرمایه گذاری
۸۰ میلیارد تفاهمنامه
رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز
رسیدن درآمدهای نفتی به قبل از تحریم
و ...
اما بخش محسوسش برای مردم حل شدن مساله ناترازی گازه
اینکه وقتی میرسیم به فصل سرما
نیروگاه ها مجبور نباشند مازوت را جایگزین گاز کنند
و این حجم از آلودگی در شهرها وارد ریه مردم نشه
پن: بحث فنی را اطلاع ندارم که مشکل کجاست
ولی میشه با قاطعیت در مورد «اولویت» داشتنش حرف زد، داریم مگه مهمتر از سلامتی مردممون؟
نه یکی و دو نفر
بیش از ۲۰ میلیون نفر در کلانشهرهای آلوده تهران، اصفهان، کرج، اراک، مشهد و تبریز زندگی می کنند
و معلوم نیست هر نفسی که در این هوا می کشند چقدر از عمرشون کم میشه
- ۲.۰k
- ۱۹ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط