{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😣😖

😣😖
نکنین بابا کرونا دارم ولم کنین اصن خوبه تا ۳ هفته یا ۱ ماه فعالیت نکنم؟ اینجوری این هیتر ها هم راحت میشن
اصن این کیه ؟
بابا اصن خوبه برای ی ماه کامل برم؟
دیدگاه ها (۰)

💔🙂

اینا هم برای خودافظی

این کیه هی میگه از ویسگون برو؟؟به خودا میرما 🥺💔

و ۲ و ۳ و ۴ : 💖💖💖💖💖💖🫂🫂🫂🫂🫂💖💖💖💖💖💖۵ و ۶ : ممنون ابجی 💖🥺

سلام به همگی .سه تا عرض داشتم

بابا حالم داره مثل کانا میشههه

دیگه حوصله فعالیت ندارم ان فالو میکنی به کیر نداشتم حمایت نم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط