{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی دلم برای کسایی که ندیدم ، جاهایی که نرفتم و دنیایی ک

گاهی دلم برای کسایی که ندیدم ، جاهایی که نرفتم و دنیایی که توش نبودم تنگ میشه .
دیدگاه ها (۱)

دیگه خودمو حس نمیکنم .آیا من وجود دارم ؟احساسات من وجود دارن...

دقیقا😂😔

باورش باتو..چطوریش با خدا !🔮💖

‌‌‌‌میخواهمکمی نَفســـم بند بیاید؛ترجیحا در آغـــوشِ تو:)💍

جئون لئو صحبت میکنهعشقای جئون لئو. من قراره از ویسگون برم......

برای کسایی که توش بودن ازاده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط