{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس هیچکس هیچکس اونقدر قوی نیست که بتونه خود قویمون رو شکس

پس هیچکس هیچکس اونقدر قوی نیست که بتونه خود قویمون رو شکست بده😉
دیدگاه ها (۱)

الهیییییی😱 😱 😱 😱 من غـــشــــ

بله،درسته!اخرشم تک و تنها میمیرم😳

هیچکس نیست که بتونه آهنگای جنی رو خوب کاور کنهمگه لیدی کلتری...

یادآوری کنم قوی بودن به معنای شکست نخوردن نیست دخترا:))

هیچکس سرش اونقدر شلوغ نیست که نتونه واستون وقت بزاره ، همه چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط