{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آغاز کسی باش که پایان تو باشد ...

آغاز کسی باش که پایان تو باشد ...
دیدگاه ها (۱)

سوختنم را دیدی و خندیدی خنده ات را دیدم و سوختم خنده هایم را...

مگه غیر از اینه؟؟؟؟؟

اگ پایان را میدانستمهیچ گاه آن را اغاز نمیکردم...

جمله

جنگ تمام عیار از امشب در لبنان اغاز میشود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط