{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیرون بودم یه دفعه به اسمون نگاه کردم ازش یه عکس گرفتم ❤

بیرون بودم یه دفعه به اسمون نگاه کردم ازش یه عکس گرفتم ❤
دیدگاه ها (۳)

😂😂هرکی خوشش اومد لایک و کامنت یادش نره❤

اصکی به شرط لایک و اجازه

حالم دقیقا اینجوریه🖤

🖤

برای دفعه اول یه چیزی کشیدم که خودم ازش راضی بودم برگامممممم...

دخملا دو روز پیش بیرون بودم از آسمون عکس گرفتم به نظرتون قشن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط