{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش کسی بود باهش حرف بزنم

ای کاش کسی بود باهش حرف بزنم
دیدگاه ها (۲۳)

زندگیم خلیی سخت

چشم هایم پرازاشک تا شایدکسی کمک کن

قلبم غمگین

خدایا مثل این گل شادم کن

کاش اونقدری که تو ذهنم باهات حرف میزنم،میتونستم تو واقعیت هم...

کاش می‌توانستم فریاد بزنم

حالا من میخوام حرف بزنم یادم میره چپکی میحرفم ای خدا ای شوگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط