{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بلند بگو امین

بلند بگو امین
دیدگاه ها (۴۳)

@maryam_a.zگور بابای دنیا و ادم های بیخودش 😒 تورو که دارم دن...

تیغو میکِشی رو دَست ولی میخَندی :))هَرچِقد بلند تر قهقه بِزن...

همه کامنت بزارین از بیکاری بهتره

عیدتون مبارک

بگو امین

فقط بگو الهی امین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط