{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر خودشه برام پشمک نمیخره🥲🥲

تقصیر خودشه برام پشمک نمیخره🥲🥲
دیدگاه ها (۴)

درخواستی

بفرمایین حلوا

پر کنیننننناونایی منفی دارن و گردن میزنم

من5ساله وقتی بستنیم میوفته زمین و مامانم دوباره برام نمیخره:

با اینکه هیچکس نمیخره، بورد کامیشنمو بزارم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط