{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید این چند روز نیستم به شدت سرما خوردم🥺💔

ببخشید این چند روز نیستم به شدت سرما خوردم🥺💔
دیدگاه ها (۲)

وایی فراگمانوو برم💓

اما جیهان🤌💅

یرالتی

اما عالیا و جیهان خیلی درد کشیدن تا به اینجا رسیدن 🙌🍻

سرما خوردم 😑

شهمیرزاد چقد گرم شده این روزا قبلا از شدت سرما از ماشین نمیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط